  • Data: 2004-03-29 18:55:10
    Temat: Re: Jeszcze raz kilometrówka...
    Od: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1gexd15uaun3d$.t3anyerxk1xl.dlg@40tude.net...

    > Nie życzę Ci całej "drogi cierniowej" związanej z próbami "dyskutowania" z
    > urzędnikami US lub UKS.
    > Lepiej więc złóż korekty.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Jeszcze tylko jedno - ostatnie pytanie (a raczej potwierdzenie tego co
    powyżej napisano)

    Odliczyć mogę tylko faktury które posiadam czy tak ?
    Księgowa (już zwolniona) mówi coś o amortyzacji samochodu
    czyli odliczyła faktury (było ich mnie niż wynika z kilometrówki)
    i dodała jeszcze od siebie - amortyzację samochodu (bez rachunków)
    łącznie wyszedł - większy koszt niż wynika z faktur,
    ale mniejszy niż wynika z kilometrówki.

    tj. podaję otwartym tekstem ażeby się upewnić na 100 %
    8650 PLN wynika z kilomerówki
    5267 PLN udokumentowane fakturami
    7636 PLN wpisane do kosztów.

    Oprócz tego np. naprawa przekładni kierowniczej - wpisana jest kwota netto
    (co z VAT-em niewiem), ale już klocki hamulcowe - kwota brutto
    regulator napięcia - kwota brutto, za to tuleje wachacza z usługą serwisową
    (wyszczególnione na fakturze części i usługa) - wszystko netto

    Czy to wszystko świadczy o totalnym burdelu, czy też to ma jakąś
    zamotaną logikę podatkową ?

    Czy w świetle tego co piszecie mogła zrobić coś takiego ?

    Odpowiedzcie proszę - wystarczy TAK lub NIE.
    Bo ja mam już totalny mętlik w głowie.

    Pozdrawiam.
    Rysiek S.