    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOntrola zus
    Date: Wed, 14 Jul 2004 08:54:35 +0200

    Slonko pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja zaplacilam za dużo o 6 zł. Czyli niepotrzebnie.
    >
    > agata

    Rozumie.

    Ale zwykle czlowiek chce "zaswiadczenie o niemaniu" gdy mu jest potrzebne
    i rzadko ma czas ma dlugie dyskusje z milymi Paniami z ZUS,
    ktore tlumacza, ze deklaracja jest wypelniona BLEDNIE,
    bo inna jest podstawa a skladka nie jest procentem
    od zadeklarowanej podstawy.

    NAWET jesliby uznac ZUS za organizacje przestepcza,
    nie mozna jej nazwac zorganizowana. (C) JKM (jeli mnei pamiec niemyli).

    Mile panie w ZUS maja swoja prace i swoichprzelozonych i to nie ONE sa
    osobiscie winne...
    Jak ktos chce walczyc z systemem, to chwala mu za to.
    Dzieki takim wlasnie ludziom ZUS uznal wreszcie,
    ze stosuje sie do niego zasada, ze odsetkiz a zwloke nie sa nalezne,
    jesli nie przekraczaja.....

    Boguslaw