eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie chce odesłać faktury-korekty › Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
  • Data: 2016-07-11 13:57:20
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-07-11 o 13:51, Adam pisze:
    > W dniu 2016-07-11 o 11:40, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2016-07-11 o 11:35, Adam pisze:
    >>> Witajcie.
    >>>
    >>> (...)
    >>> Czy mogę jakoś "zmobilizować" pracownika banku do odesłania podpisanej
    >>> korekty?
    >>
    >> Wystarczy dowód dostarczenia fv korekty.
    >>
    >
    > Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Ja sobie od swojej strony poradzę (mam całą, dość długą korespondencję
    > mailową z pracownikiem).
    >
    > Bardziej chodzi mi o coś innego.
    > Z zasady jestem spokojny, ale bardzo nie lubię arogancji i cwaniactwa.
    > Ja to tak widzę:
    > Pracownik banku jest milutki, jak chce fakturę. Jakby mógł, to faksem
    > przesłałby pączka z lukrem ;)
    > Gdy się później okazało, że transakcja zostaje wycofana, to nagle
    > faktura zaakceptowana przez niego trzy tygodnie wcześniej przestała
    > spełniać jego wymogi, zaakceptowany załącznik do faktury przestał być
    > tym, co on chciał, itd, itp.
    > Tego nie lubię :(
    >
    > Dlatego chciałem na tymże pracowniku wymusić choćby najmniejszy ruch w
    > moją stronę.

    To złą tematykę grupy wybrałeś. Może psychologia?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1