  • Data: 2008-02-27 09:07:49
    Temat: Re: Konsekwencje posiadania NIPu
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ale ten punkt stanowi, że JEŚLI podatnik dokonał zgłoszenia,
    > (już dokonał) to nie podpada pod .1
    > W niczym nie widzę, aby miało to uchylać *obowiązek* podatników
    > uzyskujących przychody za pośrednictwem płatników do skorzystania
    > z owych płatników również dla NIP.

    no ok, ale ja nie mówię o sytuacji kiedy dostaję pierwsze w życiu
    zlecenie, pracę etc. i dokonuje zgłoszenia za pośrednictwem płatnika,
    tylko o sytuacji w której składam nip-3 "bo tak mi się podoba i chcę
    dostać NIP".
    Zauważ, że są sytuacje kiedy musisz się rozliczyć samemu, a nie za
    pośrednikiem płatnika.