  • 1. Data: 2005-10-26 11:10:43
    Temat: Kontakt z ks.rozliczającą produkcj
    Od: "Serv" <s...@w...pl>

    Poszukuję osoby ktora ma doswiadczenie w prowadzeniu ksiegowosci zagadnień
    produkcyjnych w celu nawiazania wspolpracy.
    Dokladnie chodzi o rozpoczecie produkcji rolno-spożywczej.

    Jesli jest na tej grupie ktos, kto ma pojęcie o ksiegowaniu i rozliczaniu
    produkcji - byłbym wdzieczny za kontakt.

    Jacek

  • 2. Data: 2005-10-26 11:40:13
    Temat: Re: Kontakt z ks.rozliczającą produkcj
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 13:10:43 +0200, Serv napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesli jest na tej grupie ktos, kto ma pojęcie o ksiegowaniu i rozliczaniu
    > produkcji - byłbym wdzieczny za kontakt.

    Na pewno są tacy. Ale jak na grupie chcesz się nauczyć księgowania (
    zresztą nie podajesz czy chodzi o pełną księgowość czy o inną formę
    prowadzenia ewidencji ) to nie jest to najlepsze rozwiązanie.
    W przyszłości mogą spotkać cię przykre niespodzianki ( np. po kontroli ).

    Podaj dokładniej o co ci chodzi i w czym masz problem.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-10-27 06:10:18
    Od: "Serv" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W przyszłości mogą spotkać cię przykre niespodzianki ( np. po kontroli ).
    >
    > Podaj dokładniej o co ci chodzi i w czym masz problem.

    Wysnuwasz za daleko idące wnioski.
    Napisałem - szukam księgowej (lub innej osoby) ze znajomością zagadnień
    produkcji w celu nawiązania współpracy - a nie po to zeby się księgowania na
    grupie uczyc....

    Aby nie spotkały mnie przykre niespodzianki o których piszesz - wole się
    skonsultować przed (jak juz napisałem) ROZPOCZĘCIEM produkcji
    rolno-spożywczej.

    Chodzi o pełną ksiegowość.

    Jacek

  • 4. Data: 2005-10-27 13:10:55
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2005 08:10:18 +0200, Serv napisał(a):

> [...]
    > produkcji w celu nawiązania współpracy - a nie po to zeby się księgowania na

    Jak do współpracy - to wypadałoby podać miejscowość oraz czego oczekujesz w
    ramach współpracy .

    --
    Mieczysław
    ----