    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola UKS i US - ten sam okres/zakres
    Date: Fri, 23 Nov 2007 13:18:06 +0000 (UTC)

    Dnia 23.11.2007 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał/a:

    > Swoją drogą jak nazwać taki proceder..

    E, kontrolowanie kilka razy tego samego to marnotrawstwo publicznych
    pieniędzy. Tylko tyle. Za to uznawanie czegoś, w czym poprzednicy nie
    widzieli nic złego, za błąd/przekręt, to już draństwo. A tak może być
    - jedna kontrola powie, że OK, a druga, że ojoj, fatalnie... Kolega
    miał dokładnie taką sytuację. Raz kontrolował go pan X z US (powszechnie
    u nas w mieście znany jako surowy urzędnik, czepiał się nawet faktur
    za żarówki samochodowe bez wpisanego numeru rejestracyjnego). Wszystko
    było OK. Za rok przyszła kontrola z UKS. Zjawił się również pan X
    (wystrzelił w górę - wszyscy w mieście odetchnęli z ulgą :), skontrolował
    to samo i naliczył pięciocyfrową sumę karnego VATu (chodziło zdaje się o
    VAT od kurczaków, był jakiś niuans prawny, że można było to interpretować
    albo tak, albo śmak, albo 3%, albo 7%, czy coś w ten deseń). Na pytanie,
    że rok temu było dobrze i o co mu właściwie chodzi, odpowiedział "zmieniłem
    zdanie" :)))) Notabene zmienił dobrze, nie udało się chyba koledze
    z tego wybronić w sądzie.
    --
    Samotnik