  • Data: 2010-01-22 09:44:42
    Temat: Re: Korekta zeznania rocznego
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 20:56, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A to jest jakas roznica?
    > co za róznica czy zero osiagniesz w ten czy inny sposob?

    Być może znowu pokręciłem, ale postaram się wyjaśnić o co mi chodzi na
    przykładzie (kwoty są przykładowe):

    1.W 2006 r. miałem dochód 2000zł. Ponieważ jest to kwota wolna od
    podatku,
    nie zapłaciłem w 2006 r. ani złotówki podatku. Ponieważ wtedy
    myślałem, że
    Internet odlicza się od podatku, nie odpisałem sobie go (bo niby od
    czego, skoro podatek wynosił 0zł).
    Teraz jednak wiem, że Internet odlicza się od dochodu, a mój dochód
    wynosił 2000zł,
    więc w korekcie za 2006 r. od tych 2000zł odliczę sobie 760zł