  • 201. Data: 2011-03-01 15:29:45
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 15:53:07 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    no przeca zrobiłem suprsedesa :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2011-03-01 15:30:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 16:12:07 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Po co zasiłek? Bez zasiłku szybciej znajdą pracę.

    > Tylko wg optymistycznych wyliczeń samego ZUS. Realne koszty są inne.
    > Dolicz też koszt obsługi długu publicznego.

    tobie się kompletnie mylą różnego rodzaju koszty

  • 203. Data: 2011-03-01 15:30:36
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Nie radzę wchodzić po zawartość mojej lodówki. Niskie szanse przeżycia.
    > :-)

    Oj tam. Jak raz jedna sprzątaczka otworzyła moją lodówkę w pokoju - kolega
    zapomniał zatrzasnąć zamek - to dostała zawału. Nie przebijesz... chyba że ty
    też czasem trzymasz w lodówce jakieś ludzkie dłonie...

    WhiteD

  • 204. Data: 2011-03-01 15:41:38
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 1, 3:54 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Ten komputer kto musi obs ugiwa .

    No jasne. Cały pałac pełen urzędników, jak widać dotychczas.

    > A masz pieni dze na zasi ki dla bezrobotnych 80% za g?

    Skoro teraz znajduje się na pensje dla nich, to na pół roku zasiłków
    znajdzie się tym bardziej.

    --
    mihau

  • 205. Data: 2011-03-01 15:43:13
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 1, 4:13 pm, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale wzrośnie bezrobocie.

    To dobrze. Pokaźne bezrobocie to dobra baza dla rozwoju sektora
    prywatnego.

    --
    mihau

  • 206. Data: 2011-03-01 15:45:29
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 1, 3:26 pm, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Byłam. Nie mam pomysłu po co ktoś chciałby to kupić i jaką działalność
    > tam prowadzić.

    To że Ty nie masz pomysłu, nie znaczy że inni nie mają.

    Choćby we Wrocławiu - potężny, poniemiecki gmach, zajmujący jakieś
    200x100m, w centrum miasta. Myślisz, że będzie stał i niszczał?

    --
    mihau

  • 207. Data: 2011-03-01 15:47:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 15:02, Maddy pisze:

    > A więc NIE rezygnując z prowadzenia działalności? Czy może prowadzimy
    > niezarejestrowaną?
    > Nie ma takiego tytułu do ubezpieczeń w Polsce, który zwalniałby z opłaty
    > zdrowotnego od DG, wiec żeby nie płacić zdrowotnego z DG trzeba nie
    > prowadzić DG.
    > Albo fikcyjnie zarejestrować DG w innym kraju Unii, co może się okazać
    > droższe niż te 33,81zł miesięcznie (tyle można realnie "zaoszczędzić" na
    > zdrowotnym).

    Nie pisz bez sensu, przeczytaj łopatologię o chlebie. Nigdzie nie
    pisałem, że *obecnie* *można* *prowadzić* *DG* *i* *nie* *płacić*
    *zdrowotnego*.

    --
    Liwiusz

  • 208. Data: 2011-03-01 15:47:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2011-03-01, Maddy<m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja wiem, ja wiem!
    >
    > Pewnie każe założyć sp. z o.o., żeby ZUSu nie płacić w ogóle i wyprowadzać
    > kasę "umowami o dzieło". A to, że za prowadzenie PK, konta itd zapłaci
    > sumarycznie znacznie więcej, i zmniejszy sobie elastyczność zarządzania
    > własnymi pieniędzmi, to już nieważne. Grunt, że państwu mniej da. ;)

    Żeście się dobrali, jak ślepy z kulawym na spacer.

    --
    Liwiusz

  • 209. Data: 2011-03-01 15:49:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:10, Mario pisze:

    > Może z czasem młodzież zrozumie, że w świecie cywilizacji technicznej
    > warto studiować kierunki techniczne i ścisłe a nie bzdety.

    Łatwiej to zrozumieć, jeśli się będzie płacić za naukę.

    --
    Liwiusz

  • 210. Data: 2011-03-01 15:51:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:13, Mario pisze:

    > Ale wzrośnie bezrobocie.

    > I znowu wzrośnie bezrobocie.

    Na tym polega właśnie rozwój gospodarczy, że do danej pracy potrzeba
    coraz mniej pracowników. Co nie znaczy, że od razu ma wzrosnąć
    bezrobocie, kto powiedział, że panie z ZUS nie mogą znaleźć innej pracy?

    Czy jesteś luddystą?

    --
    Liwiusz