  • 211. Data: 2011-03-01 15:53:25
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Nie pisz bez sensu, przeczytaj łopatologię o chlebie. Nigdzie nie
    > pisałem, że *obecnie* *można* *prowadzić* *DG* *i* *nie* *płacić*
    > *zdrowotnego*.

    A o czym w ogóle pisałeś? Z "lepszego ubezpieczenia" się wycofałeś,
    co zostało?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 212. Data: 2011-03-01 16:00:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:53, Grzegorz Staniak pisze:
    > On 01.03.2011, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > A o czym w ogóle pisałeś? Z "lepszego ubezpieczenia" się wycofałeś,
    > co zostało?

    Po raz dziewiąty, dla tych, co pomimo państwowej szkoły, mają problemy z
    czytaniem ;)

    Pisałem, iż uważam, że płacenie składki zdrowotnej z DG jest
    przepłacaniem, ponieważ takie samo ubezpieczenie można mieć taniej.

    Uwaga:
    To nie znaczy, że uważam, że można prowadzić DG i nie płacić składki
    zdrowotnej.

[...]

    (powtarzam kilka razy, bo dla niektórych raz to za mało :)

    --
    Liwiusz

  • 213. Data: 2011-03-01 16:05:31
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:12, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Po co zasiłek? Bez zasiłku szybciej znajdą pracę.

    > Tylko wg optymistycznych wyliczeń samego ZUS.

    Sprawozdanie finansowe to jest dość poważna sprawa. Za oszukanie w nim
    na 10 mld zł można by iść do więzienia. Jak sobie poza tym wyobrażasz
    podbieranie z emerytur i wypłacanie w postaci pensji tak żeby to nie
    wyszło w bilansie. Emeryci się nie połapią że dostają o kilkanaście
    złoty mniej niż na odcinku? A pracownicy w kopercie dostają że to nie
    wychodzi w wielkości funduszu płac?

    Realne koszty są inne.
    > Dolicz też koszt obsługi długu publicznego.

    Oraz wydatki na armię, policję, oświatę i wpłaty do kasy unijnej.

    MD

  • 214. Data: 2011-03-01 16:06:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:21, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Też tak napisałem i podałem link do sprawozdania ZUS ale Werbinski
    > upiera się, że 11% i każe mi szukać prawdziwych kosztów ZUS przy pomocy
    > Googla. No i jestem w rozterce :(
    > ========================
    > Jak jest finansowany deficyt budżetowy i ile kosztuje obsługa?

    Jaki to ma związek z pensjami pracowników ZUS?

    MD

  • 215. Data: 2011-03-01 16:07:01
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

> [...]

    > Pisałem, iż uważam, że płacenie składki zdrowotnej z DG jest
    > przepłacaniem, ponieważ takie samo ubezpieczenie można mieć taniej.

    Otóż _nie można_ mieć taniej. W żaden sposób, poza zaprzestaniem
    działalności gospodarczej, na co już usłyszałeś odpowiednie "D'oh!".

    Coś jeszcze równie odkrywczego masz do powiedzenia?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 216. Data: 2011-03-01 16:14:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 17:07, Grzegorz Staniak pisze:
> [...]
    > działalności gospodarczej, na co już usłyszałeś odpowiednie "D'oh!".
    >
    > Coś jeszcze równie odkrywczego masz do powiedzenia?

    Nic, na brak zrozumienia tekstu pisanego niewiele poradzę.

    --
    Liwiusz

  • 217. Data: 2011-03-01 16:19:25
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Nic

    Od tego mogłeś zacząć, z korzyścią dla całego wątku. Powtarzanie
    w kółko głupot nie sprawia magicznie, że stają się prawdą, a ty
    nawet nie zacząłeś wyjaśniać _JAK_ według ciebie można uzyskać
    to "takie samo ubezpieczenie" tylko "taniej".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 218. Data: 2011-03-01 16:19:49
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-03-01 10:59, Jan Werbinski pisze:

    > To proste. ZUS nie jest składką. Jest zwykłym PODATKIEM.

    i to jest jedyna prawda w tym watku.
    --
    the_foe

  • 219. Data: 2011-03-01 16:22:37
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 16:51, Liwiusz pisze:

    > Na tym polega właśnie rozwój gospodarczy, że do danej pracy potrzeba
    > coraz mniej pracowników. Co nie znaczy, że od razu ma wzrosnąć
    > bezrobocie, kto powiedział, że panie z ZUS nie mogą znaleźć innej pracy?

    No i coraz więcej ludzi pracuje w ogólnie rozumianych usługach. Teraz
    siedzą w ZUsie a potem będą siedzieć w jakimś dziale US i będą zajmować
    się obsługą wypłacania emerytur albo w jakich departamentach
    prywatyzacji i nadzorować sprzedawanie szkół i kolei aby były pieniądz
    na emerytury.

    > Czy jesteś luddystą?

    Pytanie słabo związane z dyskusją. W tej chwili mamy 15 milionów
    pracujących na 25 milionów zdolnych do pracy. Oficjalnie bezrobotnych
    mamy przy tym około 1,5mln. Naturalne jest, że ludzi będzie się i tak
    zatrudniać w usługach niematerialnych jak zdrowie edukacja, obsługa
    klienta czy też obsługa emeryta. Nie wiem po co likwidować ZUSowskie
    struktury żeby później tworzyć inne pośredniczące w pozyskiwaniu
    pieniędzy i wypłacaniu emerytur.

    MD

  • 220. Data: 2011-03-01 16:25:53
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i to jest jedyna prawda w tym watku.

    W sumie... to ZUS to instytucja której płaci się ten podatek... więc J.W. wie że
    gdzieś dzwoni ale nie wie jeszcze w jakim kościele :P

    WhiteD