    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszty reprezentacji i reklamy
    Date: Wed, 29 Dec 2004 01:27:18 +0100

    On 12/28/2004 10:35 PM, -ZED- wrote:

    [...]
    > Sęk w tym, iz patrzyłem i nic mi sie z tego nie przyda chyba.
    > Zastanawiam się, czy przypadkiem mogę hmmm - biżuteria, dobre pióro,
    > portfel, krawat itp. prezenty? US nie zapyta komu i co? Przeciez nie każę
    > klientowi podpisać odbioru pióra. ;-)
    > Jak rozumiem - moge w KUP wrzucić całą wartość - brutto i uprościć tym
    > księgowanie VAT i KPiR? (w ramach limitu)
    > Regularnie mi ten limit przepada, a to szkoda przecież.

    O ile zachowujesz umiar, to przydatna jest mantra mojej byłej księgowej:
    "podarunek dla zagranicznego kontrahenta" :-)

    Tłumaczyłem kiedyś księgowej wykładnię zakupu pianki surfingowej przez
    jednego z prezesów firmy handlujacej automatyką przemysłową.

    Mamy kontakty z firmami, które mają strefy zagrożone chemicznie? Tak?
    Do sprzedaży naszych urządzeń potrzebujemy czasem dokonac wizji lokalnej
    w obszarze zagrożonym, powinniśmy mieć specjalistyczny strój ratownictwa
    chemicznego, nieprawdaż? No, ale jesteśmy firmą biedną, wiec kupilismy
    taki strój, na jaki nas było stać (pianka surfingowa).

    Pzdr: Catbert