  • 1. Data: 2006-01-30 21:30:29
    Temat: Kto płaci za badania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Moje dziewcze jest wlasnie na tygodniowym zwolnieniu lekarskim, poniewaz
    kilka razy poczuła sie zle w pracy (chwilowe, nagłe osłabionie) i po
    badaniach lekarskich stwierdzono nieregularnosci w biciu serca. Dostała
    leki, zawiadomiła swoja pracodawczynie, a ta stwierdziła ze zanim wróci do
    pracy, ma sie wybrac do lekarza po orzeczenie stwierdzajace zdolnosc do
    pracy.
    Czy wolno jej zazyczyc sobie takie dokumentu miedzy badaniami okresowymi?
    Wazniejsze (bo w sumie jedno badanie wiecej niczemu nie zaszkodzi) - kto
    powinien za to badanie zaplacic?

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 2. Data: 2006-01-30 21:48:02
    Temat: Re: Kto płaci za badania
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

> [...]
    > zdolnosc do pracy.
    > Czy wolno jej zazyczyc sobie takie dokumentu miedzy badaniami

    Przepisy Kodeksu Pracy mówią o konieczności wydania orzeczenia o
    zdolności do pracy po powrocie z ponad miesięcznego zwolnienia
    lekarskiego. Niech dziewczę zapyta szefową o podstawę prawną jej
    "prośby".

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Kolekcjonuję wizje, objawienia, chwile ekstazy, zachwyty uniesienia
    Celebruję każde westchnienie, każde słowo i dźwięk

  • 3. Data: 2006-01-30 22:15:51
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > zdolności do pracy po powrocie z ponad miesięcznego zwolnienia
    > lekarskiego. Niech dziewczę zapyta szefową o podstawę prawną jej

    Jeżeli pracodawca podejrzewa, że dana osoba przestała być zdolna do
    pracy, to może jej nie dopuścić do pracy zanim nie przedstawi
    zaświadczenia lekarskiego. Pracodawca w każdej chwili może kogoś na
    badania wysłać. Oczywiście to zakład pracy powinien wystawić skierowanie
    i zapłacić.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2006-01-30 22:50:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nikiel ;-) n...@p...fm ...

    [...]
    >Oczywiście to zakład pracy powinien wystawić skierowanie
    > i zapłacić.

    bardzo dziekuje za obie odpowiedzi.

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff