eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG › Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
    From: "PiotrB." <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kupno samochodu ze wspolwlascicielem (znika OC :) na DG
    Date: Tue, 13 Mar 2007 13:35:47 +0100

    Dnia 13-03-2007 o 12:31:11 Efreet <e...@p...onet.pl> napisał:

    > No to wlasnie ja sie pytam :)
    > Ale mysle, ze o to wlasnie chodzi, tj. 90% samochodu moge w koszta
    > wpuscic - bo tyle przeciez ja zaplacilem.
    > Pytanie - czy moge korzystac z niego do celow prowadzenia dzialalnosci,
    > skoro nie jest to w 100% samochod firmowy ??

    Jestem w podobnej sytuacji.
    Dostałem od doradcy odpowiedź, że z całą pewnością można,
    pod warunkiem iż ojciec nie będzie korzystał z tego samochodu.
    A jeśli ojciec użyczy mi te swoje 10% to w koszty mogę wrzucać
    wszystkie wydatki oprócz tego 10% ubezpieczenia.

    > Jakbym wiedzial, czy zle piszesz, to bym nie pytal na grupie :P
    > Ale to by mnie urzadzalo..kazdy za siebie :)
    > Mozesz polecic jakies zrodla w tej kwestii ??
    > Wolalbym potem nie budzic sie z reka w nocniku...a wlasciwie pralce,
    > jesli dobrze pojdzie..ale o tem potem :]

    Ja też dlatego wolałbym się upewnić.
    Zastanawia mnie jescze jedna sprawa.
    Czy w ogóle jest możliwe aby w dowodzie rejestracyjnym
    była wpisana równocześnie nazwa mojej firmy oraz nazwisko mojego ojca?

    Piotr