  • Data: 2015-01-13 23:56:57
    Temat: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2015 17:39, Liwiusz pisze:

    > Co to znaczy "grzali na maksa"? Wielkość kaloryferów jest dostosowana do
    > metrażu, nadto powinno być tak, że temperatura podawana na mieszkania
    > jest zależna od temperatury na zewnątrz

    No ale zależy też od tego jak kto sobie odkręci. Jeden lubi 25stC w
    mieszkaniu i będzie miał dopłaty a drugi lubi 18 i będzie miał nadpłaty.

    I dokładne rozliczenie ciepła przy zmianie lokatora w środku okresu
    rozliczeniowego jest praktycznie niemożliwe. Ja stosuję metodę
    uproszczoną - koszt całoroczny proporcjonalnie do czasu mieszkania.

    Inna sprawa - że nie wiem skąd się Adamowi wzięła konieczność dokładnego
    rozliczania ciepła i jak łączy to z kasami fiskalnymi.

    p. m.