  • Data: 2015-01-13 23:52:55
    Temat: Re: Laffer? Laffer? Nie słyszałem!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2015, adam wrote:

    > No a jak? Ja nie umiem sobie z tym poradzić. Poprzedni lokatorzy poprzedniej
    > zimy grzali się na maxa, wyprowadzili się w sierpniu. Odczyt był dopiero
    > teraz, i jest spora dopłata.

    Ale nie potrafisz poradzić sobie z rozliczeniem należności LOKATORÓW
    czy PODATKÓW od tego?
    Bo co do podatku nie widzę problemu - przychód to co zapłacili, WTEDY
    kiedy zapłacili. Koszt wtedy kiedy sam płaciłeś, WTEDY kiedy płaciłeś
    (mowa o wynajmie, który stanowi dla OF odrębne źródło dochodu
    i nie podlega pod memoriałowe regulacje DG!)

    Natomiast co do lokatorów, to jest sprawa umowy - skoro wiesz, że
    płacisz ZALICZKI na media, to i umowa z lokatorem powinna zawierać
    odpowienią regulację (że w jakimś tak rozsądnym terminie dostaną
    jeszcze rozliczenie)

    > Gaz spisują dwa razy w roku. Woda - podobnie.

    No i...?
    (przypomnę - wątek co do meritum dotyczy podatku)

    pzdr, Gotfryd