  • Data: 2006-03-23 06:20:26
    Temat: Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Od: Harnaś <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Mar 2006 22:00:56 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Ale przepis wymaga tego samego w EW co w EST - wypełnienia
    >pola "data i przyczyna zbycia" czy jakoś tak, to że
    >w innej ewidencji jest bez znaczenia :)
    > Różnica jest TYLKO przy kończeniu DG - od wyposażenia płaci
    >się podatek od remanentu.

    Ale ja nie mam wpisanego tego pendrive ani do EW ani do EST, bo nie
    było takiego wymogu - niska wartość.
    Mam rozumieć, że jeśli za x lat przy likwidacji działalności, na
    podstawie spisu z natury okaże się, że nie mam "na stanie" tego
    pendrive, to nie zapłacę podatku od remanentu (*)?

    * zapłacę tyle ile wykaże, ale jak będzie kontrola i znajdzie mi, że 4
    lata wcześniej kupiłem pendrive?

    --
    Harnaś