  • Data: 2019-01-10 10:31:42
    Temat: Re: Mały ZUS to kolejny bubel prawny
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2019 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jak dla mnie to juz to ze mozna go wybrac tylko do 08.01 podczas kiedy
    > poprzedni rok podsumowac mozna do konca kwietnia...
    >
    > Ale co do zasady to chyba tak samo jak z nizszym citem, wyzsza kwota
    > wolną... czyli duzo hałasu a skorzysta 5 promili...

    Ogłosili (słyszałem w III pr.) że 127.000 przedsiębiorców przeszło na mały ZUS.
    Myślę ze słowa "przeszło" i "przedsiębiorców" są propagandowym nadużyciem.
    Fakt złożenia wniosku nie oznacza jeszcze przejścia, a jedynie potencjalne
    przejście. Dwa, chyba mikro-przedsiębiorców, albo raczej Nano.

    Kwestia jeszcze ilu z nich obudzi się z ręką w nocniku jak mają przychody w
    pobliżu 63(53?) tys. i mają śmieszne grosze zysku z tej operacji, a może i
    jakąś stratę z powodu obciążeń biurokratycznych.

    https://mambiznes.pl/wlasny-biznes/spada-liczba-prze
    dsiebiorcow-polsce-82819
    Tu piszą że jest 2.882.0000 "biznesmenów" w PL.

    127 tys. dałoby ~4,4% (2882000*.044=126808)

    Czy praktycznie zlikwidowano im "kilometrówkę" i te pieniądze przelano w
    "mały ZUS"?