    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Mieszkanie w koszty DG
    Date: 11 Feb 2005 21:22:04 GMT

    Użytkownik 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    w wiadomości <news:1r1upnlk2azf1.dlg@int.dyndns.org.invalid> wstukał:

    > Witam,
    > (i przepraszam za wznowienie, to naprawdę jest problem)
    >
    > znajomy ma kontrolę US i pewien kłopot:
    >
    > DG prowadzona w formie SC (KPIR+VAT, bez pracowników) z siedzibą w X
    > (miejsce zamieszkania znajomego), filia w Y (miejsce zamieszkania wspólnika
    > znajomego)
    >
    > - wynajmował mieszkanie (dla siebie -- taki papier podpisał również w US) w
    > Y i wpuszczał czynsz (tylko) w koszty
    > - na wszystkie wyjazdy z X ma delegacje (tych nie wpuszczał w koszty --
    > czemu nie wiem), wystawione przez siebie, lub wspólnika (najczęsciej
> [...]

    Nikt nie odpowiedział, a sprawa w toku (ale niech g o o g l e mają).
    Znaczy sie u jednego wspólnika "zakończona". Wpierw US wyrzucił z kosztów i
    wydał decyzję, ale po odwołaniu do drugiej instancji *nagle* uznał
    (argumenty te same co podczas kontroli) i nawet pismo nie trafiło do izby.
    U drugiego wspólnika sprawa jest w toku -- US odrzucił i kryjąc d...
    odwołanie przekazał do instancji wyższej, gdzie po zapoznaniu sie przez
    /podejrzanego/ i przedstawieniu tych samych argumentów, co w przypadku
    pierwszego wstępne wskazanie jest /niewinny/.

    --
    Do FDD podłaczone sa dwa przewody jeden zasilający (chyba na stałe napięcie
    24 V, to napięcie jest szkodliwe)