    From: Adam <a...@i...sp.am.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NIP UE a usługi niematerialne
    Date: Tue, 21 Nov 2006 14:08:10 +0100

    Witam!

    > Jak składałem podanie o NIP UE, to pani u której składałem twierdziła że
    > mogę już następnego dnia zrobić zakupy.
    Tak to się zgadza minimum 1 dzień przed transakcją. Mi chodziło o mój
    przypadek, że rozpoczynając firmę składałem VAT-R/UE (który później
    wycofałem) dałem "planowaną datę świadczenia" usług na +3 miesiące od
    daty złożenia, a ponoć jest przepis, że ta data planowana nie może
    wybiegać więcej niż 14 dni w przyszłość...

    (ale nie to jest problemem ;)

    > A tu pani przeprowadzająca kontrolę stwierdziła, że te kwartalne zeznania
    > obejmują tylko zakup towarów - i jeśli na kwartalnym zeznaniu miałoby być
    > 0, to nie trzeba go składać.
    Rozumiem dzięki za informacje.

    Na razie raczej składanie NIP UE sobie podaruje, czekam jeszcze na
    opinię kontrahenta od którego chciałem kupić usługi (czy nie będzie mu
    przeszkadzać brak wpisu w VIES).

    Pozdrawiam.