    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Na wuj im KRS?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 16:11:53 +0200

    W dniu 30.03.2011 15:42, Maddy pisze:
    > Delikwent opisuje rachunek "opłaciłem ze środków własnych" a na
    > przelewie pisze się, że to zwrot za ten rachunek.

    No to widać księgowa o tym nie wie. Jak już zupełnie się nie da, to
    kupuję na siebie i im refakturuję, ale tego się boimy z uwagi na
    oskarżenie Organu o jakieś kombinacje i wyłudzanie kasy, bo to mój
    pracodawca etatowy jest.

    Ogólnie księgowość w wydaniu budżetowym jest wesoła.

    Np. jedno przedszkole przyjmuje ode mnie faktury jako PDF do
    samodzielnego wydruku, ale mi odsyła listem kopię podbitą pieczątką
    przedszkola (niepodpisaną). Po co wywalają te pieniądze, nie wiem.

    Inna szkoła podstawowa znów zmusza mnie do wystawiania faktur z Calca
    zamiast z MK RP, bo MK RP nie pozwala nie umieszczać daty płatności na
    fakturze. A księgowe w Gliwicach podobno dostają karę od Organu za
    niekorzystne umowy i mają negocjować umowy ,,14 dni od daty otrzymania
    faktury'' i tak musi być napisane na fakturze, a nie jako data.

    O tym, ile razy podmieniałem faktury bo się księgowej zapomniało
    zapłacić przed terminem, a Organ kary wali za płacenie po terminie, to
    nie wspominam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek