    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nazwa firmy (DG)
    Date: Thu, 3 Jul 2003 14:58:36 +0200

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:be16ir$t1g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> wrote in message
    > Rozmawiałem przed chwilą z kolegą przedsiębiorcą, który stwierdził, że
    > w nazwie pełnej musiał podać, ale w nazwie skróconej już nie. I
    > posługuje
    > się wszędzie nazwą skróconą. Problem w tym, że na moim druczku z urzędu
    > miasta nie ma takiej rubryki jak "nazwa skrócona"....

    musisz posługiwać się pełną nazwą firmy,
    nazwe skróconą możesz sobie zrobić xyz,
    tyle że tej skróconej będziesz używał np.
    gdy będziesz się telefonicznie przedstawiał,
    czy też na witrynie www, czy w innych miejscach "bez znaczenia".
    w kontaktach z US, ZUS, innymi urzędami czy też na fakturach
    (w obie strony) będziesz musiał się posługiwać jedyną słuszną,
    nazwą pełną.