  • Data: 2012-08-30 03:08:01
    Temat: Re: Nieprzemyślana wpłata i strach przed US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... czyżby "witka" o coś "poproszono"? :O (bo też jestem w szoku)
    > Większość komentarzy, np:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Konta-bez-tajemnic-b
    ankowych-przed-fiskusem-1370856.html

    > ...wspomina o naczelniku US :D (w roli urzędu)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    powiem tak
    jaki artykul taki dziennikarz.

    jak zobaczysz do ordynacji podatkowej to art 182 zaczyna sie tak

    1. Jeżeli z dowodów zgromadzonych w toku postępowania podatkowego ....

    wiec najpierw musi byc postepowanie, wszczete formalnie, a dopiero potem
    naczelnik , i tu dygresja bo mam wrazenie ze kiedys tego nie bylo i
    przyskugiwalo tylko uks , moze sie upomniec sam o dane i tylko wtedy
    kiedy ze zgromadzonych dowodow to wynika.

    a na poczatek us przysyla zaproszenie na rozmowe w celu wyjasnienia.
    i o ile przyniesione dokumenty sa wystarczajace do wyjasnienia to us ani
    niczego nie bedzie wiecej chcial, ani niczego nie bedzie mogl sam sobie
    wziac. wiec nalezy przyniesc minimum, tak zeby nie wyszlo nic wiecej.
    np pofatygowac sie do banku i przyniesc potwierdzenie konkretnych
    przelewow a nie np caly wyciag miesieczny.