    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Sun, 2 Feb 2003 14:06:30 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości news:9F4%9.85619
    > Mam zainstalowaną wersję 3.01.002B.
    > Zciągnałem dziś nową wersję (4.01.001 z 31.01.2003) i instalator mi pisze
    > mniej więcej tak:
    > Na tym komputerze jest już zainstalowany program Płatnik. Można jedynie
    > odinstalować program. Tak? Nie?
    > I tyle. Żadnych dodatkowych stwierdzeń, jak w poprzedniej wersji - że sam
    > odinstaluje, że nową zainstaluje itp.

    bo niestety, jak ci stara odinstaluje to kończy robotę i musisz go drugi raz
    uruchomić :)

    > Więc nie chcąc stracić możliwości uruchamiania wersji dotychczasowej i
    > archiwym dokumentów - zrezygnowałem z instalacji nowej wersji do wyjaśnienia
    > moich wątpliwości - będę śledzić wypowiedzi na grupie na ten temat.

    Przećwiczyłem włąsnoręcznie na WIN98SE, za pierwszym uruchomieniem pliku setup.exe
    (ściągam zawsze wersję w jednym pliku)
    odinstalowałem poprzednią wersję płatnika, (zgodnie z tym co mi zaproponował) po
    czym skończył pracę i nalezy setup.exe uruchomić
    drugi raz i wtedy odbywa sie instalacja nowej wersji. W całej procedurze nie kasuje
    katalogów z Twoimi dokumentami (przynajmnie tak
    u mnie było :). Zawsze dla bezpieczeństwa warto jednak zrobić kopię swojego archiwum.

    Sark