    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Sun, 2 Feb 2003 15:01:41 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > A Ty przeczytałeś do czego służy Płatnik?
    > Pewnie chciałbyś aby program do osbsługi poczty wyliczał formuły
    > excelowskie i pełnił jednocześnie rolę edytora tekstów we wszystkich
    > możliwych formatach.
    kurcze, a twój nie wylicza? ;)

    > .
    >
    > Kurna-chorobowe podnieśli do 8%?Znowu coś przegapiłem.Jak te zmiany
    > szybko robią.
    koledze chodziło zapewne o zdrowotne
    > No i dobrze byłoby coby za kadrową i sekretarkę jeszcze robił.
    > A o kalkulatorze zapewne już zapomnieli,że nie wspomnę o arkuszach
    > kalkulacyjnych (są też za free)
    No przecież w nowych wersjach płatnika jest ładna ikonka kalkulatora

    --
    > Jacek
    ZUS Z-3 z płatnika? to są te druki do chorobowego? Znam mnóstwo przypadków w
    których do płatnika nie są podawane wszystkie dane potrzebne do Z-3.
    Te funkcje robia programy płacowe.
    Tylko że Pani w ZUS-ie nie chce przyjmować wydruku z komp bo: "ona musi to
    wszystko dalej na piechote liczyć, więc dlaczego ktos ma miec łatwiej i
    sobie drukowac na komp?". Tak więc jest program, który ów druk drukuje, ale
    ZUS go nie przyjmuje.
    PawełJ