    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Re: pożyczka - nie pożyczka - a co na to US
    Date: Fri, 24 Apr 2009 16:08:14 +0200

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał

    > A zdałeś sobie choć tyle trudu, żeby wpisać do Google słowo weksel?
    > A jeszcze lepiej "weksel własny".

    A Ty zadałeś sobie trudu, by przeczytać mój post?
    Wiem, co to jest weksel. Wyobraź sobie, że do tego stopnia głupi nie
    jestem.
    Nie rozumiem jednak co ma piernik do wiatraka i dlaczego wystawienie weksla
    miałoby chronić kogokolwiek przed ew. roszczeniami US'u.

    > Zgaduję, że pierwsze trzy linki wyjaśnią 90% wątpliwości.

    Nie wyjaśniły nic poza tym, co sam napisałem.

    > Resztę można doczytać między innymi w postach Liwiusza czy Gotfryda

    Których konkretnie, bo przejrzałem wątek i widzę tylko jeden post Gotfryda,
    gdzie o wekslu mowy nie ma.
    Liwiusz się nie wypowiadał w ogóle.

    > albo dopytać.

    Toż właśnie dopytałem w poprzednim poście, a Ty zamiast po prostu napisać
    konkretnie, robisz jakieś durnowate wykłady na tematy bliżej nieokreślone.
    Jesteś w stanie opisać całą procedurę i wyjaśnić po co w tej konkretnej
    sytuacji potrzebny jest weksel?