  • 11. Data: 2007-06-21 17:01:08
    Temat: Re: [OT]Urzędaski :)
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:
    > Gdyby nie oni, gdyby nie tacy ludzie jak ja,
    > byłby pan bez numeru dowodu, zameldowania...

    O ja cie.

    > To nieprawda! Wypracowuję ją jako urzędnik państwowy, wydając panu
    > zaświadczeni, by mógł pan prowadzić działalność gospodarczą,
    > przygotowując działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to ja panu
    > pozwalam pracować.

    O kur...fa.

    :)

  • 12. Data: 2007-06-21 18:36:49
    Temat: Re: Urzędaski :)
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 21 Cze, 11:47, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:
    > http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=48855

    > U nas uważa się, że biznes tworzy państwo, a urzędnicy państwowi je
    > niszczą, a to oni przygotowują wielką infrastrukturę dla życia
    > dziennikarzy, biznesu. Gdyby nie oni, gdyby nie tacy ludzie jak ja, byłby
    > pan bez numeru dowodu, zameldowania...

    i nie byloby "swobody" prowadzenia dzialalności gospdarczej... ;)

    > Mała zagadka dla pani Jakubiak i jej podobnych - załóżmy że wysyłamy
    > wszytskich przedsiębiorców
    > na prerie na wakacje - i zawieszamy opłacanie wszechpodatków - ile czasu
    > zajmie wymarcie hordy urzędników?

    > A teraz załóżmy że urzędników już nie ma, ciała leżą na blatach biurek(bo
    > przedsiębiorcy pogrzebowi też
    > mieli wakacje) - i sprowadzamy biznesmenów z powrotem do kraju - co się
    > stanie - czy wymrą tak jak urzędasy

    Moze to nie do konca w temacie, ale nie wiedziec czemu, przypomnial mi
    sie minister Religa, ktory mowil, o tym, ze w jakims kraju (nie pomnę,
    a nie chce mi sie szukac), jak lekarze zastrajkowali, to liczba zgonow
    zmalala...

    Co bedzie bez nich: bez pani Jakubiak, bez jej podobnych? ;>

    "... i nie bedzie niczego"! :))

  • 13. Data: 2007-06-21 20:43:44
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    > działkę do inwestycji i tak dalej. W sumie to ja panu pozwalam pracować.

    Przez nieuwagę powiedziała smutną prawdę.

  • 14. Data: 2007-06-21 22:10:25
    Temat: Re: [OT]Urzedaski :)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Tyle że jak będą sami urzędnicy, to nie będzie ani podatków, ani
    > "nie tylko".

    Nie sami urzednicy , tylko ma nie być biznesmenów.
    Świat składa sie z urzędników biznesmentów i całej reszty.
    I ta cała reszta spokojnie tych urzędników utrzyma.

  • 15. Data: 2007-06-22 07:46:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 17:10:25 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie sami urzednicy , tylko ma nie być biznesmenów. Świat składa sie z
    > urzędników biznesmentów i całej reszty. I ta cała reszta spokojnie tych

    Ale co, będą drób/jaja/mięso im do urzędów przynosić? Czy też "dulary" z
    paczek od wujków za granicą? Przecież nie zarobią, bo wszyscy u których
    mogliby zarobić wynieśli się za granicę.

    p. m.

  • 16. Data: 2007-06-22 08:31:31
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik GrzegorzP napisał:

    > Przez nieuwagę powiedziała smutną prawdę.

    Tyle, ze to "pozwalac" ma takie znaczenie,z e jakby jej nie bylo to
    swiat by sie nie zawalil.

    Wlasciwie urzednicy nie pzowalaja. Oni ograniczaja.

  • 17. Data: 2007-06-22 10:25:40
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-06-2007 o 20:36:49 Jagna <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co bedzie bez nich: bez pani Jakubiak, bez jej podobnych? ;>
    >
    > "... i nie bedzie niczego"! :))

    Jak to niczego, będzie "wielki K........ pysk!" :)

  • 18. Data: 2007-06-22 10:47:04
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Się dyskusja wywiązała z retorycznej sytuacji :)

  • 19. Data: 2007-06-22 23:15:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Przecież nie zarobią, bo wszyscy u których
    > mogliby zarobić wynieśli się za granicę.

    Nieprawda.
    Za granicę mieli wyjechać "byznesemi".
    Pozostali jeszcze "robole" w państwowych zakładach.
    Mnóstwo byznesów będzie można uwłaszczyć, zasoby naturalne polska też ma.
    Spokojnie by się urzędnicy bez biznesu utrzymali, czego masz 50 letni
    przykład na co niektórych państwach.

  • 20. Data: 2007-06-22 23:31:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 18:15:07 -0500, witek napisał(a):

> [...]
    > naturalne polska też ma. Spokojnie by się urzędnicy bez biznesu
    > utrzymali, czego masz 50 letni przykład na co niektórych państwach.

    No tak, przez jakiś czas można tak pociągnąć, ale góra 100 lat :)

    p. m.