    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Urzędaski :)
    Date: Thu, 21 Jun 2007 11:36:49 -0700

    On 21 Cze, 11:47, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:
    > http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=48855

    > U nas uważa się, że biznes tworzy państwo, a urzędnicy państwowi je
    > niszczą, a to oni przygotowują wielką infrastrukturę dla życia
    > dziennikarzy, biznesu. Gdyby nie oni, gdyby nie tacy ludzie jak ja, byłby
    > pan bez numeru dowodu, zameldowania...

    i nie byloby "swobody" prowadzenia dzialalności gospdarczej... ;)

    > Mała zagadka dla pani Jakubiak i jej podobnych - załóżmy że wysyłamy
    > wszytskich przedsiębiorców
    > na prerie na wakacje - i zawieszamy opłacanie wszechpodatków - ile czasu
    > zajmie wymarcie hordy urzędników?

    > A teraz załóżmy że urzędników już nie ma, ciała leżą na blatach biurek(bo
    > przedsiębiorcy pogrzebowi też
    > mieli wakacje) - i sprowadzamy biznesmenów z powrotem do kraju - co się
    > stanie - czy wymrą tak jak urzędasy

    Moze to nie do konca w temacie, ale nie wiedziec czemu, przypomnial mi
    sie minister Religa, ktory mowil, o tym, ze w jakims kraju (nie pomnę,
    a nie chce mi sie szukac), jak lekarze zastrajkowali, to liczba zgonow
    zmalala...

    Co bedzie bez nich: bez pani Jakubiak, bez jej podobnych? ;>

    "... i nie bedzie niczego"! :))