  • 11. Data: 2015-03-24 08:30:56
    Temat: Re: [OT] kogoś do pitów...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 23 Mar 2015 13:47:23 +0100, "Ministerstwo Propagandy"
    <N...@g...pl> wrote:

    >czy Ktoś tu mógłby za studencką gażę wypełnić mi pit? 3 różne źródła (ostro
    >wiadomo)...
    PIT-37? MF już wypełnił za Ciebie, wystarczy sprawdzić i podpisać.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2015-03-24 08:36:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 22:57, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > rozumiejący poagę sytacji wykładowcy, zaczeli kstałtować moją osobowość
    > zanim jeszcze partia oddała władzę peowskim elitom...
    Rozumiem, że nie wpoili Ci umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak
    również podstaw matematyki (głównie dodawania i odejmowania)?

    Maciek

  • 13. Data: 2015-03-24 08:39:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-24 o 08:36, Maciek pisze:
    > Rozumiem, że nie wpoili Ci umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak
    > również podstaw matematyki (głównie dodawania i odejmowania)?

    MP jest doskonałym przykładem, że nawet nauczenie pisania i czytania
    może wyrządzić szkody (sobie i otoczeniu).

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-03-24 09:07:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-24 08:30, WAM wrote:
    > PIT-37? MF już wypełnił za Ciebie, wystarczy sprawdzić i podpisać.

    Przecież to z inspiracji PeŁo - on nawet kijem się nie dotknie do
    takiego PITu.

    MSPANC

    Piotrek

  • 15. Data: 2015-03-24 12:39:40
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ale o co chodzi?

  • 16. Data: 2015-03-24 20:37:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.03.2015 o 08:36, Maciek pisze:
    > Rozumiem, że nie wpoili Ci umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak
    > również podstaw matematyki (głównie dodawania i odejmowania)?

    W sumie to zgodnie z zasadą eliminacji i delegowania kompetencji
    faktycznie może chłop umieć, a chcieć po prostu sprzedać temat
    podwykonawcy. Ja tak robię z różnymi zadaniami, bo w końcu nie każdy
    musi robić wszystko.

  • 17. Data: 2015-03-24 20:52:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 20:37, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > faktycznie może chłop umieć, a chcieć po prostu sprzedać temat
    > podwykonawcy. Ja tak robię z różnymi zadaniami, bo w końcu nie każdy
    Niewydajemiesie :-) On usiłuje wyżebrać usługę za piwo. Gdyby chciał
    kogoś zatrudnić, to chyba inaczej formułowałby ogłoszenie.

    Maciek

  • 18. Data: 2015-03-24 20:53:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.03.2015 o 12:39, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > ale o co chodzi?

    O usługę automatycznego wypełniania PIT-a przez System Urzędowy

  • 19. Data: 2015-03-24 21:09:53
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie rozumiem o co chodzi...

    jakiś link?

  • 20. Data: 2015-03-24 22:45:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Mar 2015, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W sumie to zgodnie z zasadą eliminacji i delegowania kompetencji faktycznie
    > może chłop umieć, a chcieć po prostu sprzedać temat podwykonawcy.

    To zalezy od definicji "sprzedaży".
    AFAIR ta "bardziej prawna" coś wspomina o odpłatności ;)

    pzdr, Gotfryd