    Subject: Re: Obowiązki sprawozdawcze z zakresu ochrony środowiska
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Wed, 11 Jan 2017 13:11:01 +0100

    On 2017-01-11 10:25, r...@k...pl wrote:
    > Taki spam dostałem jak niżej.
    > Rzeczywiście tak jest, że trzeba składać "raporty ekologiczne" przy posiadaniu
    > samochodu czy to prostu ordynarny spam?

    Trzeba. Zgaduję, że w zdecydowanej większości są to "puste" raporty bo
    dla tego przykładu u mnie kwota opłat środowiskowych jest na poziomie
    kilkunastu złotych (zwolnienie jest dla opłat do 800 złotych).

    Ale żeby było ekologicznie elektrownia musi wyprodukować prąd na
    policzenie tych głupot.

    Piotrek