  • Data: 2007-02-22 23:13:28
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2007 o 23:12:52 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > [...]
    > [...]
    >
    > "Operacja" o której mowa IMO obejmuje DWIE strony.
    > Potrzebny jest podpis drugiej strony umowy - to już nie będzie DW.
    > Jeśli istnieje przepis pozwalający, aby wystawca nie podpisywał
    > dokumentu
    > (faktura, wydruk "elektronicznego wyciągu bankowego") to sprawa jest
    > prosta, ów przepis ma pierwszeństwo nad "wymogiem podpisu".
    >
    > Oczywiście *nie* odnoszę się do sprawy konstytucyjności tego zapisu
    > rozporządzenia, znaczy czy MF miał prawo uchylać uprawnienie podatnika
> [...]

    Trzeba by poszukać jakiś orzeczeń, pewnie takowe zawierają moją ulubioną
    frazę "niedopuszalne jest blablablaba" :) A jak się przepis zmieni
    o 180 to ten sam sędzia nagle zacznie trzebiotać że "niedopuszalne jest
    !blablablaba" ;)

    Co do meritum - jeśli masz racyję, to odpada jedna furtka, ale dalej
    twierdzę
    że obowiązek dokumentowania kosztów jest "słabszym" obowiązkiem niż ten z
    Art. 86
    ustawy o VAT(odnosnie odliczania podatku naliczonego),
    a więc można go rozwiązać na różne sposoby w zależności od sytuacji - i
    jeszcze raz
    odwołam się do definicji dowodu wg Ordynacji(co podchwyciłem z jakiejś
    liberalnej
    wiążącej interpretacji :) ).

    pozdro

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne