    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Date: Sat, 24 Feb 2007 17:10:30 +0100
    <o...@u...mshome.net> <erka4i$5a7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erkbv0$ckg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erkhs4$7f0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erkjk3$t8j$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erkrlt$n9h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erl1tt$k9a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erl3if$qec$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erl5jt$j01$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erm3oh$af6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ermc2n$bs8$1@atlantis.news.tpi.pl> <ermdvj$692$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ermi4v$hki$1@nemesis.news.tpi.pl> <ermid8$9m0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <45df7b17$1@news.home.net.pl> <erok0u$27m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <erpn7k$7rr$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Dnia 24-02-2007 o 16:52:38 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powyżej podałeś przepis, że nie każdy.

    To może wkleję definicje z Ordyancji:

    "działalności gospodarczej - rozumie się przez to każdą działalność
    zarobkową w rozumieniu
    przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, w tym wykonywanie wolnego
    zawodu, a
    także każdą inną działalność zarobkową wykonywaną we własnym imieniu i na
    własny lub
    cudzy rachunek, nawet gdy inne ustawy nie zaliczają tej działalności do
    działalności
    gospodarczej lub osoby wykonującej taką działalność - do przedsiębiorców;"

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne