    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Okulary w koszty?
    Date: Mon, 6 Mar 2006 21:02:00 +0100

    W wiadomości <news:dui1cl$1kh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    seba <g...@o...pl> pisze:

    > z tego co wiem to nie,inaczej jakbys prowadzil ZPCH to wtedy
    > przeznaczasz na te cele odpowiednie srodki (bodajze 10% i 90% ale juz
    > nie pamietam jak to szlo)

    Ale sęk w tym, że znalazłam parę informacji o tym, że można to wrzucić w
    koszty, z tym, że nigdzie nie jest podane do jakiej wysokości faktury.
    Kiedyś ustalone były jakieś limity, teraz podobno jest inaczej. Moja
    księgowa twierdzi, że limitów nie ma, że okulary dla pracownika to jak
    najbardziej koszty firmy, ale z drugiej strony jej zdaniem nie bardzo będzie
    wyglądało wrzucenie w koszty kwoty aż 800 zł. Że firma musi założyć jakieś
    rozsądne kwoty. Tyle, że dla jednego rozsądne jest 100 zł, a dla innego 1000
    zł.
    No i sama nie wiem. Na stronie Gofinu jest informacja na ten właśnie temat,
    ale co z tego, jeśli jest udostępniona tylko dla biur księgowych i trzeba
    mieć do niej wykupiony dostęp.

    --
    PozdrawiaM