  • Data: 2007-02-27 14:57:25
    Temat: Re: Opodatkowanie faktury do USA
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    my way wrote:

    > do tej pory żyłam w błogim przekonaniu że jest dokładnie odwrotnie
    > ale jesli się myle - to skąd u polskich podatników obowiązek potrącania tego
    > podatku w przypadku, gdy nabywaja licencje z usa?
    > czyżby umowa obowiązywała tylko jedna stronę? :)

    Mówiąc szczerze, to nie mam na ten temat własnego zdania :-)
    Napisałem czego się dowiedziano na miejscu, w IRS-sie.

    Przy czym w moim przypadku zastosowanie ma raczej paragraf 8 a nie 13.
    Chociaż gdyby ktoś się uparł to pewnie by znalazł elementy związane z
    IP, do których ewentualnie miałby zastosowanie paragraf 13.

    A swoją drogą, to z czego konkretnie wynika "obowiązek potrącania tego
    podatku w przypadku, gdy nabywają licencje z usa"?
    Czytając Twojego e-maila zastanawiam się, czy niechcący nie zostałem
    jakimś strasznym przestępcom podatkowym ;-)

    Piotrek