  • 1. Data: 2006-03-09 23:53:21
    Temat: Oprogramowanie na własny użytek DG
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zakupiłem soft do fakturowania (100 zł) i nie do końca wiem czy wpisać go w
    ewidencję wyposażenia.

    Proszę o radę.

    R.

  • 2. Data: 2006-03-10 07:51:37
    Temat: Re: Oprogramowanie na własny użytek DG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Robert wrote:

    > Zakupiłem soft do fakturowania (100 zł) i nie do końca wiem czy wpisać
    > go w ewidencję wyposażenia.

    Nie. W EW wpisujemy tylko *rzeczowe* składniki majątku. Po prostu w
    koszty.

  • 3. Data: 2006-03-10 14:55:10
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > Nie. W EW wpisujemy tylko *rzeczowe* składniki majątku. Po prostu w
    > koszty.

    a jeśli program jest w pudełku i ma do tego książeczkę z instrukcją
    obsługi?? ;-)

    szauek

  • 4. Data: 2006-03-11 19:33:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006, szauek wrote:

    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał
    >
    > a jeśli program jest w pudełku i ma do tego książeczkę z instrukcją
    > obsługi?? ;-)

    Pod warunkiem że pudełko i instrukcja są osobno wycenione IMO
    można je ująć w EW ;), nośnik również.
    Wartości licencji nie!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-03-13 14:46:58
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > Nie. W EW wpisujemy tylko *rzeczowe* składniki majątku. Po prostu w
    > koszty.
    Czy przymus wpisania do EW nie dotyczy tylko rzeczy o wartości > 1500?

  • 6. Data: 2006-03-13 23:27:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Mar 2006, Paweł Sikorski wrote:

    > Czy przymus wpisania do EW nie dotyczy tylko rzeczy o wartości > 1500?

    "a o co chodzi" ?
    No oczywiście że tak!
    Oprogramowania to nie dotyczy tak czy siak - niezależnie jakie są
    rygory wpisu do EW, dotyczą tylko "rzeczowych"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-03-14 16:18:42
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > "a o co chodzi" ?
    > No oczywiście że tak!
    > Oprogramowania to nie dotyczy tak czy siak - niezależnie jakie są
    > rygory wpisu do EW, dotyczą tylko "rzeczowych"...

    No właśnie o rzeczowe składniki mi chodziło.
    Przyznaję, to było trochę OT... :-)