    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Osoba wspolpracujaca i wynagrodzenie
    Date: Tue, 6 Dec 2005 11:36:46 +0100
    <dmq6nk$1oq$1@news.onet.pl> <dmqcnl$re3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dmqe2h$r4u$1@news.onet.pl> <dmrjgo$14m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0512030951190.3812@athlon>
    <dmrofe$irl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0512031205200.3812@athlon>
    <dmuheu$2v2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0512051853530.3848@athlon>
    <dn21pc$qcm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0512052109330.3712@athlon>
    <dn3fti$2od$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0512061009120.3268@athlon>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Przyznaję iż w przypadku PDoOF jest dylemat - skoro owa
    > osoba (a raczej jej zatrudnienie) powoduje jednoczesne
    > podleganie pod dwa opisy.
    > Ale tu musielibyśmy znaleźć przypadek kiedy "traktowanie"
    > takiego pracownika miałoby się różnić od pracownika
    > nie będącego "współpracującym".
    > Zmierzając do twojej uwagi o zachorowaniu - skoro dla SUS
    > jest osobą współpracującą, to zasiłek należy się stosownie
    > do faktu płacenia ubezpieczenia chorobowego (dobrowolnego).
    > Pasuje ?

    No właśnie, czy ograniczenie chorobowego
    takiego pracownika to nie jest czasem jakaś dyskryminacja?

    > Dalej nie rozumiem :(
    > KP 18.2 dotyczy

    Literówka :-)
    Miało być to:

    Art. 18.3c. § 1. Pracownicy mają prawo do jednakowego
    wynagrodzenia za jednakową pracę lub za pracę o jednakowej wartości.
    § 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 1,
    *obejmuje wszystkie składniki wynagrodzenia*,
    bez względu na ich nazwę i charakter, a także...

    I tu mi nie bardzo pasuje, choć składki na ubezpieczenie nie są
    składnikiem wynagrodzenia, to jednak normalny pracownik
    w części finasuje swoje składki, a osoba współpracująca - nie.
    Ktoś jest poszkodowany i nierówno traktowany.