  • Data: 2015-08-09 00:36:12
    Temat: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-07 o 23:40, cef pisze:

    > Po trzecie ryczałty albo może nawet karta (nie sprawdzałem czy nie ma
    > antyhaczyka).

    strata zwykle jest tylko papierowa, oczywiście nie wyklucza możliwości
    oszczędzania na KO

    ps
    na których kontach firmowych (nie jest pobierana "belka" bo podatek
    nalicza się samemu) jest teraz najciekawsze oprocentowanie?

    do tej pory miałem coś na KO w Multi, ale ostatnio mi pobrali 10 zł za
    prowadzenie tego konta więc trzeba będzie je zamknąć...

    --
    pozdrawiam
    RobertS