    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PCC od nieauta
    Date: Wed, 29 Jul 2015 12:31:00 +0200

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 28.07.2015 o 23:01, Liwiusz pisze:
    >no ale jak US określa ,,wartość''? Chcę kupić rzecz za 2 tysiące.
    >Tyle wynegocjowaliśmy. Czy mogą mi kazać zapłacić np. od 20 tysięcy?

    Jak najbardziej moga. Wezmie sie rzeczoznawce, wyceni, jak powie, ze
    warte 20 tys, to doplacisz.

    Tylko pytanie co to za rzecz i na ile rzetelnie moga wycenic wartosc.
    Samochody w Polsce sie w miare trzymaja, i maja w dodatku stosowne
    ksiazeczki.

    Z wycena nieruchomosci czy zegarka posla Nowaka przeboje byly wieksze
    :-)

    J.