    Subject: Re: PIT-11 wersja 23
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Sun, 17 Jan 2016 10:38:49 +0100

    W dniu 2016-01-17 o 09:38, Pete pisze:

    > Wersję elektroniczną można wysyłać do końca lutego. Koniec stycznia to
    > termin dla wersji papierowej.

    Jasne, że do końca lutego PIT-11 w wersji elektronicznej. Idąc Twoim
    tokiem rozumowania, urzędas ma pieprzony czas do końca lutego
    przygotować Tobie możliwość elektronicznego przesyłania pitów?

    Nie do momentu, kiedy obowiązuje rozporządzenie.
    Ja kurwa nie mam nic innego ro roboty, tylko czekać, czy już umożliwili
    mi możliwość przesyłania pitów, czy nie.