  • Data: 2011-02-16 09:54:10
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijg5ge$e41$1@news.onet.pl...

    > Przysługuje Ci ulga za internet i kara za brak aktualnego meldunku i kara
    > za brak aktualizacji adresu zamieszkania w US.

    Jaka ta kara, o której wspomniałeś? Bo zastanawoam się, czy gra warta
    świeczki. Choć w sumie mogłem kupić internet na siebie dla kogoś, a faktura
    przychodząca na adres do korespondencji nie jest dowodem zmiany miejsca
    zamieszkania, przynajmniej tak mi się wydaje.
    A co jeśli w chwili obecnej adres z dowodu jest już adresem zamieszkania?