  • 21. Data: 2013-03-07 13:03:37
    Temat: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nie ma przeszkód, aby dla wykazania, że kłamię, US pofatygował się do
    > płatnika składek i poprosił o dowody pracy i przekazania wynagrodzenia.

    Nie posługuje się argumentami, nad ktorymi nie masz kontrli.
    Pewnie, ze US może, ale musi mu sie chciec.
    A oni maja w rece wszystko co im potrzeba, ze ci dowalić za
    nierozliczony dochod.
    pewnie na ktoryms etapie odwołań wygrasz, pytanie tylko jakim kosztem i
    za ile lat.

    > Nie widzę.

    > Nie sądzę.

    No to w takim razie ciezko dyskutowac jak nie widzisz problemu.

    > To ktoś nie ma dowodu, że u niego pracowałem i cokolwiek od niego dostałem.

    Ale ty przed US nie mozesz sie tym posluzyc.

    A wracjac do koperty?

  • 22. Data: 2013-03-07 13:09:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Pokazuję potwierdzone rachunki na kwotę zgodną z PITem i w ten sposób
    > wykazuję błąd wystacy PITa.

    Nie widzisz, ze moglesz miec 4 umowy po 200 zl kazda i jedna umowe za 800?

    Pokazujesz 4 umowy po 200 zl kazda. Pani z US kiwa głową i mowi, ze
    fajnie ze miales 4 umowy po 200 zl kazda, ale mowi ze nie o to pyta.
    Ona prosi o tą umowę na 800 zl.
    I co?
    Szczgolnie, ze US po swojej stronie ma wszystko co im potrzeba.
    I rozliczenie podatku zryczałotwanego i pit-11. I nie ma podstaw
    twierdzic, ze tych 800 zl nie zarobiłeś.

    > Oczywiście, że nie.

    To dlaczego nie żądasz korekty błednie wystawionego pit-11?
    Wszak on jest błedny.

    A co by było jakbys w przykładzie ja wyzej zarobil 4 x 200 i 1 x 800, a
    pani wystawiłaby ci pit na 1600 zl.
    Raczej bys sie burzył. To dlaczego nie burzysz sie jak pani wystawiła
    pit na 800 zł, a powinno byc na zero (lub w ogole nie powinno byc).

  • 23. Data: 2013-03-07 13:16:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 13:09, witek pisze:
    > Pokazujesz 4 umowy po 200 zl kazda. Pani z US kiwa głową i mowi, ze
    > fajnie ze miales 4 umowy po 200 zl kazda, ale mowi ze nie o to pyta.
    > Ona prosi o tą umowę na 800 zl.

    Pokażę jej, jak tylko pokaże mi wpłaconą na konto US zaliczkę z jednego
    miesiąca z 800zł przychodu.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-03-07 13:25:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Pokażę jej, jak tylko pokaże mi wpłaconą na konto US zaliczkę z jednego
    > miesiąca z 800zł przychodu.

    Znowu uzywasz narzedzi US do ktorych nie masz dostepu.

  • 25. Data: 2013-03-07 13:33:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello witek,

    Thursday, March 7, 2013, 1:09:24 PM, you wrote:

    [...]

    > Pokazujesz 4 umowy po 200 zl kazda. Pani z US kiwa głową i mowi, ze
    > fajnie ze miales 4 umowy po 200 zl kazda, ale mowi ze nie o to pyta.
    > Ona prosi o tą umowę na 800 zl.
    > I co?

    I nic - skoro ona twierdzi, że była jakaś umowa za 800, to niech ją
    pokaże. Ja swoje wyjaśnienia w sprawie i dowody przekazałem. Żądanie
    dowodu braku jest absurdalne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-03-07 13:35:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 13:25, witek pisze:

    > Znowu uzywasz narzedzi US do ktorych nie masz dostepu.

    Bo i nie widzę powodu, aby udowadniać, że się nie jest wielbłądem. Jak
    US chce się ośmieszać, to niech wydaje tę swoją decyzję, która się dalej
    nie ostanie.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2013-03-07 13:48:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Bo i nie widzę powodu, aby udowadniać, że się nie jest wielbłądem. Jak
    > US chce się ośmieszać, to niech wydaje tę swoją decyzję, która się dalej
    > nie ostanie.

    Ale dopiero dalej sie nie ostanie. Co zajmie ci sporo czasu i pieniedzy
    a i komornik skarbowy zdazy swoje z konta zabrac.
    A mozna znacznie prosciej tylko od razu trzeba zareagowac na błednie
    wystawiony pit.

  • 28. Data: 2013-03-07 13:52:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Mar 2013, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello witek,

    ^^^^^^
    [...]
    > Prawo zabrania posiadania kopii rachunków?

    Nie.
    Ale posługiwania się nimi jak prawdziwymi - tak.
    Mowa rzecz jasna o nieistniejących rachunkach do tych
    niewykonanych (i niezawartych) umów ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2013-03-07 14:23:27
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.03.2013 12:29, witek pisze:

    > Zastanow sie co bys zrobil jakby dostał pit-11 z firmy o ktorej pierwszy
    > raz słyszysz i dla ktorej nic nie robiłeś.
    > Tak bys sobie ten pit po prostu olał?

    A jak obca firma wyśle pit tylko do urzędu, a do Ciebie nie, to jak się
    będziesz bronić? Że nie dostałeś listu? Dostałeś, pusty i bez nadawcy
    albo z fałszywym.

    MJ

  • 30. Data: 2013-03-07 14:49:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Jankowski wrote:

    > A jak obca firma wyśle pit tylko do urzędu, a do Ciebie nie, to jak się
    > będziesz bronić? Że nie dostałeś listu? Dostałeś, pusty i bez nadawcy
    > albo z fałszywym.

    Całkowicie sie z tobą zgadzam.
    Nie masz szans jesli US sam z siebie nie bedzie chcial tego wyjasnic.

    Mozesz sie odwolac od decyzji US, moze ktos pietro wyzej pomysli i
    poprosi tą firmę o pokazanie jakichkolwiek dokumentow wskaazujacyh na
    zasadnosc wystawienia pit-11.
    Natomiast bez tego mozesz tylko slac oswiadczenia ze ty nic dla tej
    firmy nie robiles.
    Jak US nie bedzie zainteresowany to nic nie zdzialasz.