    From: g...@i...com (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PITanko o koszty
    Date: Mon, 07 Jan 2002 22:18:09 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@chello062179012033.chello.pl

    On Mon, 07 Jan 2002 22:05:01 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Jesli zmienialem prace, i kilka dni w danym miesiacu pracowalem w
    >jednej, a reszte dni (bez przerwy miedzy umowami) w drugiej firmie,
    >to jak liczyc koszty uzyskania przychodu???
    >Czy w obu firmach policza mi po 92,56 czy tez proporcjonalnie, w ten
    >sposob, ze suma da 92,56?
    >
    >Chcialbym sie rozliczyc zanim przyjdzie PIT, a na paskach niestety o
    >kosztach ani slowa :-(

    Hmm...
    jednak cos wywnioskowalem z paskow
    podstawa podatkowa = brutto - moj zus - koszty
    na obu paskach sa pelne koszty (92,56)
    czyli roczny limit wyszedlby mi wiecej niz 1110,72 (92,56*12).
    Czy mozna miec wieksze koszty niz limit roczny???

    A jak nie to czy trzeba korygowac PITy pracodawcow?
    A jesli nie pracowalem przez caly rok i mam mniejsza sume wszystkich
    kosztow niz limit to nie musze odejmowac?

    Jesli ktos wie jak to rozgryzc, bardzo prosze o pomoc.

    PGR