  • 1. Data: 2004-01-06 12:46:37
    Temat: [PŁATNIK 6] - kolejna kicha???
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl>

    Już 3 razy instalowałem to badziewie i za każdym razem nie moge wejś na moje
    hasło administratora.
    Tak schrzanili czy co???
    A może jest jakaś nowa wersja?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-06 13:16:45
    Temat: Re: [PŁATNIK 6] - kolejna kicha???
    Od: "Jarod" <j...@p...wp.pl>

    Witam
    mnie tez nie wpuszczalo:))
    ale czy instalowales z takim samym haslem jak masz obecne w 5?
    u mnie dopiero w ten sposob poszlo

    Pozdrawiam
    Jarod

  • 3. Data: 2004-01-06 15:20:05
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

    > Już 3 razy instalowałem to badziewie i za każdym razem nie moge wejś na
    moje
    > hasło administratora.

    zazwyczaj w takich sytuacjach, trzeba zaczac od siebie........... moze to
    badziewie jest w tobie

    Jędrek

  • 4. Data: 2004-01-06 16:02:07
    Od: "JL" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Miałem zbliżony problem.

    Instalowałem Płatnika 6 zgodnie z zaleceniem na Płatnika 5, w którym miałem
    hasło X.
    Program instalacyjny poprosił o ustanowienie hasła administratora. Wpisałem
    Y.
    Po uruchomieniu Płatnika 6 nie mogłem wejść na hasło Y. Po kilku próbach
    spróbowałem starego hasła X i... wszedłem bez problemu.
    Czyli spróbuj poprzedniego hasła.
    Pozdrawiam, JL

  • 5. Data: 2004-01-06 17:14:36
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2004-01-06 13:46, Użytkownik Gąska Balbinka napisał:
    > Już 3 razy instalowałem to badziewie i za każdym razem nie moge wejś na moje
    > hasło administratora.
    > Tak schrzanili czy co???
    > A może jest jakaś nowa wersja?
    A ja tylko zapytam: ca za kretyn wymyślił taki sposób instalacji??
    Zainstalowałem zgodnie z instrukcją, czyli wersja 6 na 5 i co? No i mam
    teraz dwie wersje - 5 zajmuje około 65MB, 6 zajmuje około 66MB. Czy k*
    teraz dyski za darmo rozdają?? Nie można było zrobić instalatora, który
    wywali starą wersję?? No normalnie się zdenerwowałem i musiałem się tym
    z kimś podzielić - już mi lepiej :-)
    Za chwilę wywalam obie wersje i instaluję tylko 6.

    Maciek

  • 6. Data: 2004-01-06 18:39:12
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    hehe, ale haslo admina w płaczniku to nie problem ;)
    w kilka sekund mozna je sobie ladnie zmienic NIE ZNAJAC starego ;];];];]
    takie mozliwosci daje jedynie m$ ;)

    Jean

  • 7. Data: 2004-01-06 18:40:10
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > A ja tylko zapytam: ca za kretyn wymyślił taki sposób instalacji??
    Pewnie ten sam co poprzednie wersje płatnika. W tej samej tonacji utrzymany
    :-)
    > Za chwilę wywalam obie wersje i instaluję tylko 6.
    Tylko nie zapomnij sobie zrobić kopii bazy tak na wszelki wypadek ...

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2004-01-06 20:04:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, Maciek Bartnik wrote:
    [...]
    >+ Zainstalowałem zgodnie z instrukcją, czyli wersja 6 na 5 i co? No i mam
    >+ teraz dwie wersje - 5 zajmuje około 65MB, 6 zajmuje około 66MB. Czy k*
    >+ teraz dyski za darmo rozdają??

    Sugesrujesz: "szefowie czterech najbardziej liczących się firm
    - producentów dysków twardych odwiedzili Polskę i obiecali
    rządowi ujawnienie tajemnic produkcyjnych, dzięki czemu..." ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-01-07 06:54:16
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
    > moje
    >
    > zazwyczaj w takich sytuacjach, trzeba zaczac od siebie........... moze to
> [...]
    Wątpię, bo jeśli nawet p. Jadzia co się panicznie boi komputera mówi że
    cośPłatnik źle działa to wiem że mówi prawdę, w końcu prokom to pisał.
    Przykład.
    Dałem hasło adam0104 to dostaję komunikat: '060-1-2004' is not a valid date

    To taki prezent od prokomu

    Pozdrawiam
    Adam

  • 10. Data: 2004-01-07 13:39:05
    Od: Jarek <r...@o...pl>

    Czy ktoś może podać stronę, z której da się pobrać wersję 6?
    Dzięki
    Jarek
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>