  • 11. Data: 2004-01-07 16:42:25
    Temat: Re: [PŁATNIK 6] - kolejna kicha???
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2004-01-06 21:04, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Sugesrujesz: "szefowie czterech najbardziej liczących się firm
    > - producentów dysków twardych odwiedzili Polskę i obiecali
    > rządowi ujawnienie tajemnic produkcyjnych, dzięki czemu..." ??
    > :)
    Eeeee ... pewnie Prokom ma jakieś swoje ściśle tajne umowy w tej
    sprawie. Wersja 6.2 Płatnika będzie jak nic zajmowała 120MB i zaczynała
    się krótkim filmikiem obrazującym z jaką radością podatnicy zabierają
    się za płacenie składek na ZUS przy uzyciu programu Płatnik - szczęśliwi
    ludzie, uśmiechnięte twarze, dzieci z kwiatami zgromadzone pod siedzibą
    Prokomu, czekające na spotkanie z prezesami ...

    Maciek

  • 12. Data: 2004-01-07 16:43:33
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2004-01-06 19:40, Użytkownik PawełJ napisał:
    > Tylko nie zapomnij sobie zrobić kopii bazy tak na wszelki wypadek ...
    Bazę to ja przynajmniej raz w miesiącu na CD wrzucam, bo z tym
    cholerstwem to nigdy nic nie wiadomo ...

    Maciek

  • 13. Data: 2004-01-07 17:15:13
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *Maciek Bartnik* napisał(a):
    > A ja tylko zapytam: ca za kretyn wymyślił taki sposób instalacji??
    > Zainstalowałem zgodnie z instrukcją, czyli wersja 6 na 5 i co? No i mam
    > teraz dwie wersje - 5 zajmuje około 65MB, 6 zajmuje około 66MB.

    Masz jakąs piracką wersję chyba.U mnie nic takiego się nie wydarzyło.
    Ja co prawda instaluję oprogramowanie w folderach o nazwach wymyślanych
    przez siebie i nie tam gdzie one chcą się instalować (c:\program
    files\ ),ale dodatkowo na innej partycji niż systemowa,więc instalator sam
    musiał "odszukać" poprzednią wersję, co nawet mu się udało i przykrył
    "piątkę"

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 14. Data: 2004-01-07 17:46:49
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > files\ ),ale dodatkowo na innej partycji niż systemowa,więc instalator sam
    > musiał "odszukać" poprzednią wersję, co nawet mu się udało i przykrył

    u mnie nie przykrył. Katalog z płatnikiem 5 zajmuje 58 Mb i mozna uruchomić
    płatnika 5.01 ale pisze, że baza ma niepoprawną strukturę a płatnik 6 siedzi
    sobie w katalogu płatnik6 i ma 62 Mb

    --
    PawełJ

  • 15. Data: 2004-01-08 11:48:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Gąska Balbinka wrote:
    > Już 3 razy instalowałem to badziewie i za każdym razem nie moge wejś na moje
    > hasło administratora.
    > Tak schrzanili czy co???
    > A może jest jakaś nowa wersja?
    > Pozdrawiam
    > Adam

    a czego sie spodziewales?
    zrobili pewnie po to by rowniez utrudnic prace developerom janosika

    zyga
    --
    blur

  • 16. Data: 2004-01-20 14:05:48
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cofnij na chwile datę systemową na 2003 rok. Powinno byc OK.

    nie tyle musi cofnac, co zmienic miesiac na dwucyfrowy.
    taka wtopa ze strony prokomu... :/