    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pieczątka na fakturze
    Date: Wed, 20 Oct 2004 17:00:45 +0000 (UTC)

    <g...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Zadam ptanie najprosciej jak to mozliwe:
    > 1. jakie dane na fakturze MUSZA byc prawdziwe

    Wszystkie wymienione w rozporządzeniu MF o wystawianiu faktur, czy jak
    ono się tam nazywało. Adres także. Telefon już nie.

    Przy czym jeśli na fakturze jest napisane wyraźnie, że dane sprzedawcy
    są takie i takie (prawdziwe), a na pieczątce są jakieś inne, to nie ma
    znaczenia co jest na pieczątce. Pieczątka jest na fakturach stawiana
    tylko ze względu na polską biurokratyczną tradycję, tak naprawdę jest
    zupełnie zbędna. Na fakturze wolno pisać co się chce, można nawet
    przystawić pieczątkę "mam cię w dupie", byle by były wszystkie dane
    określone w rozporządzeniu.

    Numer telefonu nie jest obowiązkowym elementem faktury i może być tam
    napisany jaki im się podoba.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,