    From: "matkoc" <matkoc@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 37, koszty uzyskania przychodu.
    Date: Wed, 2 Mar 2011 21:53:03 +0000 (UTC)

    Ja również podepnę się pod wątek.
    W ciągu minionego roku pracowałem u 3 pracodawców, na umowę o pracę i teraz
    otrzymałem 3x PIT11
    Od 1 stycznia do 31 sierpnia pracowałem u jednego pracodawcy w moim miejscu
    zamieszkania. Na PIT 11 za ten okres wyliczono mi
    koszty uzyskania przychodu: 1112,50zł
    Zaznaczono też, że koszty uzyskania przychodu zostały uwzględnione do wysokości
    przysługującej podatnikowi z więcej niż jednego stosunku pracy

    Od 1 września do 31 grudnia pracowałem u dwóch pracodawców równocześnie, z tym że
    jeden był u mnie na miejscu a drugi poza moim miejscem zamieszkania (dojazdy, ale nie
    posiadam biletów imiennych)
    Na PIT 11 za ten okres wyliczono mi odpowiednio
    1.pracodawca
    koszty uzyskania przychodu 445zł
    Zaznaczono też, że koszty uzyskania przychodu zostały uwzględnione do wysokości
    przysługującej podatnikowi z jednego stosunku pracy
    2 pracodawca
    koszty uzyskania przychodu również 445zł
    Zaznaczono też, że koszty uzyskania przychodu zostały uwzględnione do wysokości
    przysługującej podatnikowi z jednego stosunku pracy

    Kiedy ze wszystkich PIT zsumuję koszty uzyskania przychodu otrzymuję kwotę:
    2002,50zł.
    Pytanie jakie koszty powinienem wpisać do PIT 37?

    PS. kiedy próbowałem to policzyć za pomocą aplikacji e-PITY to wartość powyżej
    została mi automatycznie zmieniona na 2002, 05zł
    No ale przecież ja jeszcze dojeżdżałem przez 4 miesiące do pracy poza moje miejsce
    zamieszkania. Czy zatem nie powinienem sobie wpisać: 2.502 zł 56?