    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 37, koszty uzyskania przychodu.
    Date: Thu, 3 Mar 2011 19:31:19 +0100

    Nikiel ;) w <news:ikof98$bpe$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]
    zamieszkania. Na PIT 11 za ten okres wyliczono mi
    przys?uguj?cej podatnikowi z wi?cej ni? jednego stosunku pracy

    > Nie

    A dlaczego tak kategorycznie? ;)zarówno 8*koszty dojeżdżających, jak i 10
    rzy koszty stacjonarnych dają taką sama kwotę.

    >, policzono mu koszty zwykle 111,25 tylko ze za 10 miesięcy (10
    > razy).

    Możliwe, choć bardzo naciągane, że aż dwa...

    > Mogło mieć wpływ na to parę przyczyn:
    > - przesunięcie wypłaty (dochodzi 1 miesiąc kosztów) plus mogła być

    Jak dochodzi? Nie było wypłaty w danym miesiącu to nikt kosztów nie nalicza,
    były dwie wypłaty w jednym miesiącu pojedynczy koszt sie nalicza.

    > dodatkowa wyplata w kolejnym miesiacu (premia kwartalna, polroczna itp).

    I to ma spowodować podwójne naliczenie kosztów za dany miesiąc?

    > - zaznaczony kwadracik 'z wiecej niz jednego stosunku pracy' moze
    > sugerowac dwie rownolegle umowy o prace u danego pracodawcy: np. pol
    > etatu jako dyrektor, pol etatu jako wozkowy. Wtedy z każdego stosunku
    > pracy naleza sie koszty.

    Ale z tego co przedstawił autor wątku wynika, że na PIT-11 nie koszty nie
    były x2 tylko powiększone jak dla dojeżdżającego(albo za 10 miesięcy), a i
    liczby nie takie, bo limit roczny w takim przypadku to 2002,05

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]