  • Data: 2019-08-10 19:45:21
    Temat: Re: PodaRTki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d4ef27e$0$17344$6...@n...neostrada.pl

    > DTrump nie tylko jest politykiem -- jest także biznesmenem.
    > WWPutin -- jest także wojskowym.
    > Nie napiszę, kim jest MMorawiecki, by nie trafić
    > za kratki, i to nie kratki konfesjonału... ;)

    -=-

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Panika_na_Chodynce

    Takie bywają wielkie finały obłudnego miłosierdzia.
    Car mógłby zmniejszyć daniny, dać ludziom więcej swobód
    (ponoć Rosjanie mają swobody -- nie znają wolności) nie
    mieszać się do wojen, ale wolał inaczej zainwestować...

    -=-

    Przy okazji -- historia uczy, że car Mikołaj II był świętym
    w zestawieniu z Leninem. ;) Lenin zaś był świętym w zestawieniu
    ze Stalinem czy z Hitlerem...

    BTW -- Hitler także rozwijał socjalizm. (inwestował w socjalizm)
    Niestety -- 'narodowy socjalizm' to inaczej śmiercionośny 'nazizm'.

    W Wenezueli też zainwestowano w socjalizm...
    Na Kubie -- także...
    ZSRR, PRL itd...

    -=-

    Ale wiele krajów zainwestowało w socjalizm z dobrym skutkiem.
    Nie sam socjalizm jest makabrycznym złem, lecz obłuda
    towarzysząca owemu socjalizmowi...

    Zupełnie bez socjalizmu nie da się żyć -- choćby noworodki
    muszą być karmione, choć jedynie... Brudzą pieluszki...

    ALE -- czy ktokolwiek zdrowy na umyśle dopuszcza
    do głosowania te (brudzące pieluszki) noworodki?

    -=-

    Na razie jest czas na obniżanie kosztu państwa -- niestety nie wystarczą
    pokazówki w stylu: ,,marszałek odleciał'', jeśli nowy marszałek też będzie
    lotny... Natomiast zdumiewającą jest hipokryzja BSzydło -- kilka milionów
    w parę lat + rozbite niemal nowe Audi warte kilka kolejnych milionów...
    Ale czegóż nie robi się dla biednych!!!

    -=-

    Na te loty iluś prowadzących DG musiało wpłacić składki...
    Iluś głodnych musiało zapłacić VAT obciążający jedzenie...
    (ten na szczęście jest niemal najmniejszy, o czym pani
    KGasiukP chyba nie wiedziała podczas wywiadu, do którego
    podałem link)

    -=-

    IMO polski parlament mógłby składać się także z parlamentarzystów szczególnych:

    - parlamentarzyści mniejszości niemieckiej (chyba są)

    - parlamentarzyści mniejszości litewskiej (chyba nie ma, ale może mylę się)

    - parlamentarzyści mniejszości jakiejś kolejnej (chyba nie ma, ale może mylę się)

    - parlamentarzyści bezrobotnych (ludzie pobierający jakiekolwiek świadczenia
    socjalne (nie dotyczy odszkodowań wypłacanych przez osoby prywatne) mogliby
    wybrać tylko 3 swoich reprezentantów, choćby zebrali nawet 99.99% głosów)

    - parlamentarzyści niezdolnych do samodzielnego życia
    (też 3, choćby ci 3 zebrali łącznie tylko 3 głosy, lub mniej)

    obok nieszczególnych...

    Tych szczególnych mogłoby być ze 24, zaś pozostałych -- ze dwa razy więcej...
    (w sumie, jak wspomniałem ;) 72 osoby -- nie 78, ale 72; nie 75+3, lecz 75-3
    w razie trudności z trafieniem w okrągłe 75)

    -=-

    Dlaczego rozwiązać sejm, nie senat? Bo okołoJOWjalne referendum spaliło na panewce...

    --