    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od oszczednosci w dzialalnosci gospodarczej
    Date: Fri, 3 Jan 2003 11:58:48 +0100

    On Fri, 3 Jan 2003, Sark wrote:
    [...]
    >+ > księgowania lub wliczenia w PIT) drukuję w skali 1/2, na kartce
    >+ > mieszczą się cztery 'strony'[...]
    >+ Mój Epson cosik takiego ma i dwie strony na kartce jak i 4-ry
    >+ ale przecież w mbanku (przy okazji ZUS) to każdy 51,52,53 (no i każde
    >+ inne potwierdzenie) zgłasza się indywidyalnie do druku więc wychodzi
    [...] ... chyba że twoja jest inteligentniejsza i zbiera
    >+ wszystko z bufora :))

    Owszem, buforuje :)
    Niemniej FinePrint jest chyba najwygodniejszy.

    >+ > 2. "Drobne", czyli koszty i odsetki - drukuję tylko listę
    >+ > operacji
    >+
    >+ Jeżeli jest z tego samego dnia (operacje czy księgowanie) to OK
    >+ ale jak ostatniego dnia miesiąca na ten przykład to zdrowo Pix'owi
    >+ podpsdniesz :))

    Ekm... podpadam :)
    Jestem świadom że formalnie KPiR powinno mieć wszystkie
    wpisy day-by-day :(, ale jestem również ciekaw kto wpisuje
    tą metodą opłaty (np. za przelewy) jeśli robi to z wyciągu
    zbiorczego ? Kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt pozycji
    KPiR, każda po 1,49 albo podobnie...

    >+ Pozdrawiam

    Wzajem :), Gotfryd