    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od oszczednosci w dzialalnosci gospodarczej
    Date: Fri, 3 Jan 2003 14:38:53 +0100

    > DW numerację ma, chyba wiesz ??
    > A podpisy...coż, trzeba podpisywać dwa razy :] (i żeby
    > była jasność: nie żartuję tylko tak robię :))

    OK - DW ma numerację i dwa podpisy.
    Tym niemniej pisałem o "dowodach opłat bankowych" zgodnie z p.13.4,
    które same w sobie DW chyba raczej nie są.
    Banki (przynajmniej te z którymi mam przyjemność) wyciągów numerować
    jakos nie raczą, o podpisach już nie wspominając.

    > Nie występuje - a po co, skoro *wszystkie* dowody
    > "opłat bankowych i..." się zalicza ? :)

    Ano nie wszystkie, a tylko takie które spełniają wymogi p.12.3.2 i tutaj
    IMHO leży cały problem.

    > To prawda.
    > Ale Maddy rzekła - taki "zbędny" DW, jasno opisany, raczej
    > nie powinien stać się powodem zarzutu o nierzetelność.
    > Owszem, może ktoś ponarzekać na "zbędność".... jeśli
    > *tylko* ponarzeka, a ma *na coś* ponarzekać - to chyba
    > lepiej jak na zbędny DW niż na co innego :[

    Zgoda, ale z zastrzeżeniem owych 0.5%, o których piszę w innym
    miejscu.
    Zresztą tak czy inaczej chyba nie ma na to zgodnego z przepisami sposobu
    pewnego na 100% i zawsze można sie do czegoś przyczepić jeśli
    zajdzie taka potrzeba.

    > No a jak inaczej :)
    > Czy zero to liczba ? ;)

    W kwestaich podatkowych niestety różnie z tym bywa, czego ładnym
    przykładem może być np. logika leżąca u podstaw odmowy rezygnacji ze
    zwolnienia z VAT w pierwszym roku działalności ;-)

    pozd.Pix