    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od oszczednosci w dzialalnosci gospodarczej
    Date: Fri, 3 Jan 2003 14:38:57 +0100

    > Nie zaprzeczam.
    > Sprawa była już wałkowana (nie raz) - i dałem się już
    > przekonać że poprawnie to pewnie nie jest.
    > Prawdę mówiąc - suszyłem sobie głowę do momentu kiedy
    > Maddy ładnie ujęła: "nieprawidłowo, ale nie nierzetelnie".

    Hmm... nie chciałbym wprowadzać konfuzji w tej sprawie, lecz minister
    obwarował rzetelność księgi jeszcze dodatkowymi wymogami oprócz
    odzwierciedlania stanu rzeczywistego.
    W omawianej kwestii powinien nas zainteresować p.11.4.1, a szczególnie
    wymieniany tam limit 0.5% błędnie wpisanego przychodu.
    IMHO otwiera się tu szerokie pole do popisu, zwłaszcza w odniesieniu do
    podatników mających nieszczęście tenże próg przekroczyć.

    > Przyznam że rozpatruję rezygnację z tych nieszczęsnych
    > DW z Nowym Rokiem :)

    A na rzecz czego ?
    Znalazłeś może jakiś lepszy sposób ?

    > [...]
    >
    > Nie: ewidentnie DW jak sama nazwa wskazuje jest
    > zawsze wystawiane po *jednej* stronie (dowód jest
    > "wewnętrzny" !).
    > A o jakie podpisy chodzi ?
    > Ano rzut oka na druczek ujawnia:
    > - kto sporządził
    > - kto zaakceptował (zatwierdził)

    No tak, ale piszesz o DW, a ja mówiłem o "innych dowodach" wg p.13.5
    mając na myśli wydruk wyciągu bankowego, który żadnych podpisów nie
    zawiera.
    Chcesz się na nim podpisać 2x, tzn. 1x jako "sporządził" a drugi raz jako
    "zatwierdził" ? ;-)

    pozd.Pix