  • 1. Data: 2002-05-06 12:19:52
    Temat: Podatek od sprzedazy akcji.
    Od: Dziadzia M <m...@p...onet.pl>

    Pytanie brzmi - czy od dochodu uzyskanego ze sprzedazy akcji ZAWSZE
    nalezy odprowadzic podatek czy sa jakies wyjatki ?

    Najchetniej na priv prosze.

    Pozdrowienia.

    --

    * Xsara VTS (I) 2.0 *
    * VW Garbus 1200 66 *

    Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne lub powoduje tycie.

  • 2. Data: 2002-05-06 15:54:49
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy akcji.
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    { ... }
    > Pytanie brzmi - czy od dochodu uzyskanego ze sprzedazy akcji ZAWSZE
    > nalezy odprowadzic podatek czy sa jakies wyjatki ?
    >
    > Najchetniej na priv prosze.
    >
    > Pozdrowienia.
    { ... }
    Witam,
    z tego co wiem, to chyba akurat zyski z inwestycji na GPW są jeszcze
    nieopodatkowane, chyba, że chłopaki z rządu coś szybciutko zmienili :)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-05-06 18:15:30
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego co wiem, to chyba akurat zyski z inwestycji na GPW są jeszcze
    > nieopodatkowane, chyba, że chłopaki z rządu coś szybciutko zmienili :)
    Nie jestem pewien co do akcji uprzywilejowanych - dla pracownikow
    przedsiebiorstwa...

    Pozdro
    Łukasz

  • 4. Data: 2002-05-07 03:47:35
    Od: Dziadzia M <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):

> [...]
    > z tego co wiem, to chyba akurat zyski z inwestycji na GPW są jeszcze
    > nieopodatkowane, chyba, że chłopaki z rządu coś szybciutko zmienili :)

    Nieprecyzyjnie sie wyrazilem.
    Uscislam - pracownik otrzymuje darmowe akcje prywatyzowanej firmy.
    Po dwuletnim okresie karencji (tak wymyslono) sprzedaje je.
    Calosc srodkow uzyskanych ze sprzedazy to zysk (dochod) z akcji.

  • 5. Data: 2002-05-07 07:21:49
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziadzia M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Po dwuletnim okresie karencji (tak wymyslono) sprzedaje je.
    > Calosc srodkow uzyskanych ze sprzedazy to zysk (dochod) z akcji.

    Wypełnia PIT 13, składa do US i z bólem serca wpłaca do 20 następnego
    miesiąca należny podatek z tego tytułu.
    Pozdr. Aneta

  • 6. Data: 2002-05-07 08:29:46
    Od: Dziadzia M <m...@p...onet.pl>

    Aneta napisał(a):

    > Użytkownik "Dziadzia M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wypełnia PIT 13, składa do US i z bólem serca wpłaca do 20 następnego
    > miesiąca należny podatek z tego tytułu.

    I ZADNEGO obejscia nie ma ?